מתכננים שינוי בקריירה ולא יודעים היכן להתחיל ?

כשמדובר בהצלחה בשוק העבודה ומינוף הקריירה עקרון המפתח להצלחה הינו "יצירת תועלות וערך" המתייחס ליכולת לזהות את כישורינו ויכולותינו ולמנף אותם ליצירת תועלות משמעותיות עבור ארגונים וחברות.

אף מעסיק לא יישאר אדיש אל מול הצעת ערך משמעותית שלכם בעלת פוטנציאל לשיפור רווחיות לחברה.

ככל שתשכילו לכוון למקומות בהם יש לכם ערך מוסף משמעותי כך הסיכוי למנף את הקריירה שלכם יגבר.

קשה לזהות את התועלות שלנו מבלי להתחיל ולנתח באופן מקצועי את עצמנו ומה אנו בעצם מביאים אתנו להתמודדות הנוכחית בזירה התעסוקתית.

מודל ה- SWOT המשמש בעיקר לתכנון אסטרטגי יכול לשמש ככלי מצוין לתכנון הקריירה ומינופה. בסופו של דבר אנו מבקשים “למכור” את עצמנו אל מול משרות ומודל ה- SWOT מאפשר לנו בחינה כוללת של עצמנו ושל הזדמנויות השוק. בתחילה ננתח את נקודות החוזק שלנו ואת החולשות. לאחר מכן, ננתח את האיומים וההזדמנויות עבורנו בשוק העבודה וספציפית במגזר התעסוקתי בו אנו מבקשים להשתלב או להשתדרג. בסיומו של הניתוח הנ”ל תהיה בידינו מפה תעסוקתית אישית אשר על בסיסה ניתן לגבש תכנית פעולה אפקטיבית לחיפוש עבודה.

ונקודה נוספת לפני סיום, לעולם אל תגיעו לראיון עבודה לא מוכנים- אספו פרטי רקע אודות החברה מרשת האינטרנט ולימדו פרטים בסיסיים עליה. נסו לזהות הזדמנויות להשפעה בחברה והציגו תועלות אלו בראיון העבודה על מנת לבלוט אל מול המועמדים האחרים. הפתיעו את המראיינים בהצעת הערך שאתם מציעים.

מתכננים שינוי בקריירה ? צרו קשר ונשמח לעזור

050-7223501
054-4393772

צרו קשר

שדרות יהודית 3, תל אביב ישראל​

ilan@blight.co.il
einav@blight.co.il